Opis
Do dodatkowych zalet oryginalnego japońskiego modelu należy gniazdo prądu stałego (DC) przeznaczone do ładowania akumulatorów typu samochodowego. Na panelu przednim umieszczone są dodatkowo: lampka kontrolna czujnika oleju, ostrzegawcza przeciążenia, kontrolna zasilania, bezpiecznik obwodu prądu stałego, włącznik trybu ECO, gniazdo równoległego połączenia dwóch generatorów, zacisk uziemienia. W opcji* dostępne są: licznik motogodzin, kabel do ładowania akumulatorów, kabel do autosynchronizacji, wąż do odprowadzania spalin, pokrowiec ochronny. Dokładne informacje dotyczące parametrów technicznych oraz zasady prawidłowej eksploatacji znajdują się w instrukcji obsługi.
Przed podłączeniem odbiornika bezwzględnie sprawdź jego prąd rozruchowy!
EU10i 1,0kW 13kg 87dB(A) – dane techniczne
| Model | EU10i 1,0kW 13kg 87dB(A) |
| Moc max. | 1 kW |
| Moc nom. | 0,9 kW |
| Gniazda AC | 1 x 230V 16A |
| Gniazda DC | 12V – 8A |
| LWA /Stopień ochrony | 87dB(A) / IP23 |
| Rodzaj silnika | GXH50 |
| Moc max. (norma SAE J1349) | 2,1 KM |
| Rozruch-ręczny/elektryczny | ręczny |
| Długość (złożone rączki) | 451 mm |
| Szerokość | 242 mm |
| Wysokość (z kółkami) | 379 mm |
| Masa sucha | 13 kg |
| Zbiornik paliwa | 2,1 l |
| Czas pracy | do 3.5 h |
| Wyposażenie standardowe | Zabezpieczenia magneto-termiczne prądnicy i olejowe silnika. Kontrolki pracy i przeciążenia. Tryb pracy ekonomicznej – Eco Throttle, gniazdo prądu stałego, gniazda do autosynchronizacji. |
| Dodatkowe opcje | Licznik motogodzin, kabel do ładowania akumulatorów, wąż do odprowadzania spalin, kabel do autosynchronizacji, pokrowiec ochronny w 3 wersjach kolorystycznych (srebrny, marine, khaki). |











